Wyzwanie 30 dni do zdrowego stylu życia [ZAKOŃCZONE]

Jestem dziś super podekscytowana, bo w końcu mogę Wam napisać, co od dłuższego czasu planowałyśmy dla Was razem z Sylwią z bloga Fiolka Endorfin. Przygotowałyśmy 30 dniowe wyzwanie, które pomoże Wam rozpocząć wprowadzanie zdrowego stylu życia. Co więcej za Waszą super pracę możecie zgarnąć nagrodę, ale o tym więcej na końcu.

30 Dni do Zdrowego Stylu Życia

To wyzwanie dla każdego, kto chce się lepiej odżywiać, więcej ruszać, być zdrowszym i znaleźć choćby krótką chwilę w ciągu dnia, by zrobić dla siebie coś dobrego. Nie martwcie się nie będzie trudnych i czasochłonnych zadań, ale trzeba będzie trochę się postarać dlatego tym bardziej warto wziąć w nim udział. 

Wyzwanie będzie polegało na tym by każdego dnia zrealizować jedno zadanie. Niektóre z nich będziemy wykonywać od 3 do 7 dni. W takim przypadku dodatkowo realizujemy jedno krótkie zadanie z listy.

A na liście znajdą się:

  1. Wypisz powody, dla których bierzesz udział w wyzwaniu i wyznacz nagrodę, którą sobie sprawisz na koniec wyzwania
  2. Przez tydzień zaczynaj dzień od wypicia szklanki wody z cytryną
  3. Wypisz 100 rzeczy, o których marzysz (nawet tych najdziwniejszych)
  4. Przez najbliższe 3 dni spisuj to, co jesz
  5. Obejrzyj któryś z poleconych filmów
  6. Spróbuj nowego owocu/warzywa/jakiegoś produktu, którego nigdy nie jadłeś
  7. Zrób listę zakupów na najbliższy tydzień, w którym 1 cały dzień będzie wegański i 3 wegetariańskie
  8. Spróbuj nowego sportu
  9. Pójdź na spacer w nowe miejsce / nową trasą
  10. Pij świeżo wyciskane soki przez 3 dni
  11. Wstań 15 minut wcześniej i poświęć min 10 minut na medytację
  12. Ugotuj nową potrawę (wegańską lub wegetariańską)
  13. Przez 7 dni codziennie chodź co najmniej 2 km
  14. Spędź co najmniej 30 minut na słońcu
  15. Wypisz 50 rzeczy, które w sobie lubisz
  16. Ćwicz przez co najmniej 30 minut
  17. Zadbaj o ciało, zrób masaż/peeling/maseczkę
  18. Przez cały dzień podczas posiłków sprawdzaj swój poziom głodu
  19. Przez cały dzień nie jedz słodyczy, zrezygnuj ze słodzenia oraz słodkich napojów
  20. Przez 30 minut ćwicz jogę
  21. Zrób wegetariańskiego lub wegańskiego grilla
  22. Pij smoothie na śniadanie przez 5 dni
  23. Pójdź do sklepu ze zdrową żywnością i kup 5 produktów, których nigdy wcześniej nie jadłeś
  24. Codziennie przez tydzień pij co najmniej 2 litry wody
  25. Wybierz się do wegańskiej lub wegetariańskiej restauracji i coś w niej zjedz
  26. Przez 2 dni z rzędu do godziny 16:00 jedz na surowo
  27. Napisz list do siebie za 5 lat
  28. Spędź aktywnie weekend
  29. Poczytaj książkę przez co najmniej 30 minut
  30. Zrób coś miłego dla siebie

Gdzie i jakie są zasady?

Capture

Wyzwanie prowadzimy dla Was na zamkniętej grupe na Facebooku, do której możecie dołączyć tutaj już teraz, bo tam czeka na Was pierwsze zadanie. Z wyzwaniem startujemy w najbliższy poniedziałek 13 lipca (trzynastka to moja ulubiona data :) i potrwa równo 30 dni, czyli do 11 sierpnia.

Na grupie wspieramy się, zadajemy pytania i chwalimy swoimi osiągnięciami. Po wykonaniu każdego z dziennych zadań piszemy pod postem na dany dzień komentarz oznaczony #30dnizdrowegostyluzycia. Dodatkowo możesz zamieszczać na Instagramie swoje zdjęcia pokazujące realizację dziennego zadania oznaczone tym samym hasztagiem.
Na zakończenie, na podstawie

  • zdjęć (opublikowanych przez Was na grupie lub na Instagramie),
  • waszej aktywności w grupie oraz 
  • po napisaniu najciekawszego podsumowania o tym, co dało Wam to wydarzenie

dwie osoby otrzymają w nagrodę 1 godzinę diet coachingu lub 1 godzinę wegan coachingu (do wyboru).

Obie z Sylwią będziemy aktywnie uczestniczyły w wyzwaniu i możecie śledzić nasze codzienne poczynania na naszych profilach Instagramowych: mój tutaj, a Sylwii znajdziecie tutaj.

More from Evelina Lesniewska

2-dniowy detoks sokowy – moje doświadczenia

W miniony weekend zdecydowałam się zrobić dwudniowy detoks sokowy. Do tej decyzji dojrzewałam naprawdę długo,...
Read More